Vlechten van Mevrouw Jett

vlecht mevrouw jett december dress george & ginger
(this post will only be in dutch since it reviews a fabric shop in the Netherlands)

Ik mocht nog is aan de slag met een stofje van Mevrouw Jett ! Een fluo print, daar moest ik totaal niet over nadenken :D.  De stof is organisch katoen en gedrukt in Portugal en heeft het oeko -tex keurlabel. Ik heb ze uiteraard voor gewassen voor ik ze gebruikte en ze blijft mooi! Toch vaak een dingetje als er veel zwart in zit he. Het is een stevige katoen tricot met goeie recovery.

vlecht mevrouw jett december dress george & ginger

Ik wilde al lang de December Dress van George & Ginger en dit leek me er de ideale stof voor. Wijd en lang genoeg om de mooie print te laten zien. Ik vind hem zo zo leuk geworden, echt de perfecte combo deze stof en dit patroon. Ik denk dat ik dit heeeeeeeeeeeeel vaak ga dragen!

vlecht mevrouw jett december dress george & ginger

Mevrouw Jett doet ook mee met black friday! -15% tot en met zondag 1/12/19 op alle stoffen met de code: “mevrouwjettbf”. Neem zeker is een kijkje!  De stof komt trouwens in 3 kleurvarianten. Er is nog zwart wit en zwart groen. Ook allebei super mooi, maar ik kan geen nee zeggen tegen roze he 😉

vlecht mevrouw jett december dress george & ginger

Stof: Mevrouw Jett
Patroon: December Dress

Volg mij op Facebook : https://www.facebook.com/diskordiascurvysewing/
Volg mij op instagram: www.instagram.com/diskordiascurvysewing
Ik heb ook een nederlandstalig fbgroepje voor alles omtrent pdfpatronen: Naaien met Pdfpatronen en een engelstalige groep rond mijn blog: Diskordia’s Curvy Sewing Discussion Group
Volg mijn blog door rechts onderaan je emailadres in te vullen en je krijgt een mailtje elke keer ik post.

Leave a comment