SAL Apple Cardigan Dag 3

SAL Apple Dag 3

(all sal posts will be in dutch since this sal will be held in a dutch group)

Dag 3! De eerste naaidag ;). Prima weertje zo voor een cardigan he? Haha.

Vandaag doen we stap 1 tot en met 5 in de instructies. Allereerste nemen we de markeringen over op de band, dit kan dmv. een streepje in krijt, uitwasbare stift of een klein knipje. Dan naaien we de middenachternaad, dan de voorpanden ter hoogte van de schouders aan het achterpand. Dan de mouwen eraan en dan hop in 1 keer mouw en zijnaad dicht en dan kan je zelfs al is passen! 😉 En geniet verder vooral van deze mooie dag! 🙂

Tot morgen!

Patroon Apple Dames: Apple Dames
Patroon Apple Meisjes: Apple Meisjes
Patroon Apple Bundel: Apple Bundel (dames en meisjes samen met korting)

Volg mij op Facebook : https://www.facebook.com/diskordiascurvysewing/
Volg mij op instagram: www.instagram.com/diskordiascurvysewing
Ik heb ook een fbgroepje voor alles omtrent pdfpatronen: Naaien met Pdfpatronen
Volg mijn blog door rechts onderaan je emailadres in te vullen en je krijgt een mailtje elke keer ik post.

(Deze blogpost bevat aff. links)

 

Leave a comment