Sew A Long Jessie Dag 7 & 8

SAL Jessie 5oo4
(all sal posts will be in dutch since this sal will be held in a dutch group)

En het is gelukt! We zijn aan de laatste dagen toegekomen. Het enige dat nog rest is zomen en dan een mooie foto nemen om in onze groep te posten en wie weet ben je dan overmorgen de winnaar! Loop je een beetje achter? Geen paniek, morgen kan je nog inhalen. We waren misschien dan maar een klein groepje, maar het was wel gezellig! Bedankt om mee te doen dames!

Volg mij op Facebook : https://www.facebook.com/diskordiascurvysewing/
Volg mij op instagram: www.instagram.com/diskordiascurvysewing
Ik heb ook een nederlandstalig fbgroepje voor alles omtrent pdfpatronen: Naaien met Pdfpatronen en een engelstalige groep rond mijn blog: Diskordia’s Curvy Sewing Discussion Group
Volg mijn blog door rechts onderaan je emailadres in te vullen en je krijgt een mailtje elke keer ik post.

Leave a comment